piątek, 30 listopada 2012

Kartka ślubna + inspiracje

Witajcie! Na wstępie chciałabym podziękować wszystkim za miłe komentarze pod poprzednimi postami - dodają mi one skrzydeł!:) Dziś pokażę Wam kartkę jaką zrobiłam we wrześniu dla mojej koleżanki z okazji jej ślubu. Praca dość długo czekała na publikację, ale lepiej późno niż wcale;)


Do ozdobienie kwiatków na sukience użyłam brokatu - niestety nie widać go na zdjęciu.

A oto kartka, która była moją inspiracją oraz jej różne interpretacje:









Pozdrawiam Wszystkich cieplutko!:)


4 komentarze:

  1. Karteczka wyszła śliczna! A interpretacje? Równie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ świetny pomysł.Kartka niepowtarzalna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka śliczna, pewnie się spodobała.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na kartkę dla młodej pary :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)