środa, 7 listopada 2012

Dla maluszka

Witajcie! Zawsze podobały mi się kocyki dla dzieci wykonane szydełkiem lub drutami (o kapach na łóżko nie wspomnę ). Dlatego będąc w ciąży postanowiłam zrobić taki kocyk dla mojego synka. Praca trwała długo, ale udało mi się skończyć ją na czas z dwoma małymi dodatkami. Dziś prezentuję owoce moich zmagań ;)

Na pierwszy ogień idzie kocyk. Jego wykonanie oparłam w znacznej mierze na projekcie znalezionym TUTAJ. Poza wzorem znajdziecie tam też pomysł na bezszwowe łączenie kwadratów.



Do kompletu z kocykiem powstała przytulanka - misio oraz czapeczka.






A tak czapeczka prezentuje się na Adasiu ;)

* autor zdjęcia - Sławomir Sobiecki

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarze. Cecylio - maleństwo sprawia nam dużo radości i rośnie jak na drożdżach :D Witam także nowych obserwatorów!

4 komentarze:

  1. Nadziergałaś sie kobito, ale warto było, bo komplecik cudny! Czapeczka na Adaśku prezentuje się ślicznie :)
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne dzierganki.Ten kocyk jest piękny!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. kocyk jest prześliczny uwielbiam takie rzeczy :))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!
    Jestem Twoją wymiankową parą, czytałam Twój list do św. Mikołaja i postaram się spełnić chociaż odrobinę Twoje marzenia.Troszkę sobie obejrzałam Twój blog i zatrzymam się na dłużej, bardzo mi się podobają Twoje prace.Serdecznie pozdrawiam. Elżbieta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)