niedziela, 19 lutego 2012

Ogłaszam Candy rocznicowe!

Jak ten czas szybko leci!:) Dokładnie tydzień temu minął rok od napisania przeze mnie pierwszego posta na tym blogu. Z tej okazji ogłaszam Candy Rocznicowe.
Zasady udziału w zabawie:
- zostawić komentarz pod tym postem (tylko jeden na osobę)
- umieścić podlinkowaną informację o moim candy na swoim blogu (na pasku bocznym lub w poście - jeśli wybieracie post to proszę o linka do niego w komentarzu zgłoszeniowym)
- osoby nie posiadające bloga też mogą wziąć udział w zabawie, proszę tylko o podanie w komentarzu swojego adresu e-mail
- na zgłoszenia czekam do 17 marca włącznie, wyniki ogłoszę w dniu następnym
* Uwaga! Tylko osoby, które spełnią wszystkie powyższe zasady wezmą udział w losowaniu!

Banerek do pobrania:


A nagrodą są:
- magazyn Creativity wydanie z lipca zeszłego roku wraz z dodatkami (3 zestawy naklejek urodzinowych)
- magazyn Simply Cards & papercraft wydanie 91 (grudzień 2011) - niestety bez dodatków


- zestaw do wykonania kartek techniką decoupage
- zestaw metalicznych motyli
* wybaczcie kiepskie zdjęcia


- zestaw pasków papierów chusteczkowych
- kalendarzyk na rok 2012, złoty cienkopis, wycinanki, guziki, piankowe motyle i kwiaty (mat i brokat)


 W ramach podziękowania dla wszystkich osób które mnie odwiedzają, zostawiają miłe słowa i sprawają, że widzę sens w pokazywaniu tego co tworzę, przygotowałam dwie dodatkowe niespodzianki biżuteryjne (w kolorach wybranych przez szczęśliwców). Pierwsza powędruje do osoby wylosowanej wśród Obserwatorów mojego bloga (Obserwatorów chętnych na dodatkowe cukierasy proszę o pozostawienie drugiego komentarza pod tym postem). Druga niespodzianka powędruje do osoby, która pozostawiła najwięcej komentarzy na moim blogu.

Serdecznie wszystkich zapraszam do wzięcia udziału w zabawie i pozdrawiam! :)

86 komentarzy:

  1. czyżbym była pierwsza? super:) kolejnych lat prowadzenia bloga:)

    http://papierowa-vvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się chętnie zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A obserwuję od dawna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Grzecznie staję w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Staję w kolejce.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a obserwatorem jestem już od jakiegoś czasu:)
    i przy okazji zapraszam też do mnie na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się po raz pierwszy - jako zabanerowany uczestnik candy

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się po raz drugi - jako nałogowy obserwator. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ustawiam sie w kolejce do losowania, banerek umieściłam w zakładce. Pozdrawiam i zapraszam na moją zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. witam! zgłaszam się na candy. pozdrawiam i...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się - może mi się uda?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również skromniutko w kolejeczce sobie siupnę i poczekam na ... losowanie :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. witam:) i ja chętnie zapiszę się na Twoje cukierasy:):)
    Pozdrawiam niebiesko i zapraszam do mnie na rozdawajkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja się skuszę.. czekam cierpliwie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze jestem ciekawa co w tych magazynach piszą, zgłaszam się :)
    info w pasku bocznym
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się po słodkości:)
    pozdrawiam serdecznie,
    scrapfantazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się oczywiście (: http://disincentive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. I drugi raz!
    http://disincentive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja sie zapisuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dopisuję się i ja:) Z chęcią bym przejrzała gazetki:) Pozdrawiam serdecznie i gratulacje z okazji rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Staję w kolejce po słodkości =) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam sie :)
    oliwkowescrapowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się na Twoje słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I z przyjemnością się dołączę do tej kolejeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pooglądałam i z przyjemnością przycupnę tu w miłym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rocznicy. Oby tak dalej.
    Zgłaszam się do Candy.
    http://poleszanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję rocznicy, mnie jeszcze dużo brakuje. Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie.Piękne prezenty przygotowałaś. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ponieważ powiększyłam grono Twoich obserwatorów wpisałam się raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  30. z przyjemnością zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. i drugi komentarz jako, że jestem obserwatorką :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tez staję w kolejce i serdecznie zapraszam do siebie na Candy!

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. witam i gratuluje rocznicy:)a takze chetnie zapisuje sie na losowanie:) ohalambiec@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluję! i chętnie dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. To i ja dołączę do koleżanek, bo przydasie kuszą! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj, raczej nie biorę udziału w candy, ale gazetki mnie skusiły:D no więc staję w kolejce:D Gratuluję rocznicy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję rocznicy i grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. gratuluję rocznicy i staję w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję serdecznie! Życzę mnóstwo kolejnych inspiracji do dalszego blogowania i oczywiście staję chętnie w kolejeczce po candy;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. i jako obserwator również:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudne candy, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  44. Drugi komentarz już jako obserwator :).

    OdpowiedzUsuń
  45. Przydatne rzeczy do kartek... Super! Po takie coś chętnie się ustawię i poczekam ;)
    emaoleo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Z chęcią dołączam do zabawy, tym bardziej, że mam słabość do gazetek o scrapowej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  47. I jako nowa obserwatorka dopisuję się po raz drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo chętnie zgłoszę się do zabawy.... Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  49. sto lat z okazji roczku! i życzę kolejnych lat szalonego blogowania :). Na słodkości chętnie się zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  50. kolejnych tworczych lat !!! na twoje candy chetnie sie zapisze.
    http://lawendowakrainarobotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja z miłą chęcią stanę w tej długaśnej kolejce :) http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłasza się http://madnessandmagic-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Oby szczęście mi pomogło w wygraniu tych piękności!
    http://connie-converse.blogspot.com/
    ps.Naj ;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. No to ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też się ustawiam,trochę się zagapiłam

    OdpowiedzUsuń
  56. to i ja w kolejce się grzecznie ustawię :)
    urocze cukierasy !
    pozdrawiam cieplutko :))0

    OdpowiedzUsuń
  57. Dopiero zaczynam, ale mam nadzieję że też będę mogła świętować swoje rocznnice
    do zabawy zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  58. I z przyjemnością poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja też dołaczam :)
    www.madzialen-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. i oczywiście jako obserwator również :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Z chęcią wezmę udział w zabawie jak i zapraszam na moje candy;)
    http://galeria-inspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. ale słodkości :D zgłaszam się
    zapraszam do mnie www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję i chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. I jeszcze raz ja - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  65. I ja dopisuję się w kolejkę po cudności ...mam nadzieję że jeszcze się załapałam.

    OdpowiedzUsuń
  66. aha, zapomniałąm dodać że także obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się :)

    Banerek na www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Przyznaję się bez bicia, że obserwuję dopiero od dzisiaj (choć bywałam już tu wcześniej), więc możesz mnie pominąć w dodatkowym losowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)