wtorek, 22 lipca 2014

Obowiązki i przyjemności

Witajcie Kochani! "Mój typowy dzień" to temat wyzwaniowy na dziś. Temat ten jest dla mnie najtrudniejszy ze wszystkich zaproponowanych przez Ulę. Zadacie sobie pewnie pytanie co takiego trudnego jest w napisaniu co codziennie człowiek robi. Mój problem polega na tym, że mój każdy dzień wygląda inaczej. O różnych godzinach wstaje (bo mój budzik ma na imię Adam i wie lepiej kiedy trzeba zakończyć sen), o różnych porach jem obiad, idę do pracy, kładę się spać itd. Każdy dzień planuję po przebudzeniu. Jedni pomyślą , że w moim życiu panuje totalny chaos, inni zaś może pozazdroszczą, że nie walczę na co dzień z rutyną. Po części jedno i drugie jest prawdą. Dwa lata temu zostałam mamą i moje życie uległo całkowitej zmianie...Pracuje obecnie na pół etatu (3-4 dni w tygodniu) i zaczynam pracę głównie popołudniu a wracam do domu późnym wieczorem. Mój mąż od godziny 6 do 18 jest poza domem ze względu na jego pracę. Zatem większość mojego czasu pochłania bycie mamą czytaj: kombinowanie jak pogodzić wszystko z mojej listy "do zrobienia" z rutyną dzienną mojego syna oraz pracą a także znaleźć chwile dla siebie/ dla męża.



 Jednak bycie matką i żoną nie pozbawiło mnie własnego "ja", więc kiedy tylko mogę staram się "wcisnąć" (często spontanicznie) coś tylko dla mnie np spotkanie z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.


Dlatego nie mam "typowych dni" tylko dni wypełnione obowiązkami i okraszone odrobiną przyjemności.

Tym postem kończę wyzwanie blogowe. Mam nadzieję, że dzięki ostatnim pięciu notką przybliżyłam Wam trochę moją osobę. A co mi przyniósł udział w tej zabawie? Na pewno inne spojrzenie na blogowanie o codzienności, wypracowanie "planowania" postów, odkrycia jak wiele ludzi jest podobnych do mnie (nawet mimo innych zainteresowań) i jak nawet banalny temat przedstawić kreatywnie :)

Pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz:

  1. Ja zawsze chcę planować, ale jestem taką osobą, której na dłuższą mete to nie wychodzi, dlatego ograniczm się do planów typu zrobić to i to bez określonego czasu, a jak nie wyjdzie to lista jest aktualna na następny dzień. Fajne cytaty znalazłaś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)