piątek, 4 lipca 2014

Moja pierwsza Tilda

Witajcie! Dwa miesiące temu uszyłam mojego pierwszego anioła tildowego. Miałam do dyspozycji tylko wzór - bez instrukcji wykonania, dlatego musiałam kombinować jak go uszyć. Niestety zdjęcia robiłam w pośpiechu (aniołek był prezentem) co wpłynęło na ich jakość.






Wzór z którego korzystałam znalazłam na Pinterest


Może mój anioł nie jest idealny, ale i tak jestem z niego dumna. Pierwsze podejście do Tildy uważam za udane. A jakie jest Wasze zdanie?

Pozdrawiam wakacyjnie! :)

4 komentarze:

  1. Dla mnie wprost uroczy! i ma piękną sukienkę, cudnie się prezentuję! no i czekam na następne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się te Tildowe lalki w ogóle nie podobają, nie mój gust po prostu, ale wykonaniu nie można nic zarzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! I kapcioszki ma szydełkowe :>
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)