wtorek, 3 kwietnia 2012

Wielkanocne dekoracje

Ostatnio cicho u mnie na blogu. Niestety prawie nie mam czasu wolnego dla siebie a tym bardziej na tworzenie :( Mam nadzieję, że sytuacja zmieni się po świętach i przeprowadzce, która mnie niedługo czeka. Znalazłam jednak chwilę, aby poszperać w necie w poszukiwaniu inspiracji wielkanocnych. Dziś podzielę się z Wami tym co znalazłam. Jak zwykle strony źródłowe pod zdjęciami. Tam też znajdziecie instrukcje i opisy.

- zajączki z drewnianych korali

- jajo z niespodzianką



- dekoracyjny słoik (porcelanowego zajączka można zastąpić pisankami, kurczakami czy barankiem)


- szydełkowe zajączki - pojemniki na kredki (moja propozycja - bazę dla zajączków stanowią buteleczki po jogurtach pitnych, więc zamiast kredek włożyłabym świeże kwiaty, wtedy zajączki mogą być świetną dekoracją stołu wielkanocnego)


- sznurkowe koszyczki


- gniazdko z wełny


- wielkanocna girlanda (można nią ozdobić np. gałązki w wazonie)


- zajączki - wizytówki


- gniazdko z mchu i gałązek


- dekoracje z kwiatów ( źródło )




- na koniec coś na słodko - czekoladowe jajka inaczej;)


- oraz mufinki w skorupkach


Pozdrawiam wszystkich serdecznie!:)

2 komentarze:

  1. Ojej ile dekoracji,a wszystkie świetne.Pojemniczki zajączkowe bombowe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. witam serdecznie-śliczne pojemniczki -zajączki,no i ta konewka-po prostu super,jestem u ciebie na blogu pierwszy raz ale będę częstym gościem-już dodaję sobie ciebie do obserwowanych-zapraszam również do mnie-
    k-deko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)