czwartek, 5 kwietnia 2012

Ale jaja ! Czyli co nieco o ozdabianiu jajek

Dzisiejszy post w całości będzie poświęcony zdobieniu jajek wielkanocnych. Podzielę się z Wami technikami jakie znalazłam w necie (opisy pod zdjęciami). Oczywiście to nie wszystkie sposoby zdobienia jajek wielkanocnych. Wybrałam te najmniej czasochłonne lub pracochłonne moim zdaniem.

Jajka możemy ozdobić techniką:
1. owijania (owijać możemy wełną, wstążkami, sznurkiem, czy nawet drutem)




2. przy użyciu szczoteczki do zębów


3. przy pomocy barwników spożywczych i octu


lub


4. oklejania ( możemy użyć do tego materiału, papieru, serwetek papierowych lub folii)






5. naklejania (tutaj wybór jest ogromny - naklejki, guziki, wycinanki, bazie, cekiny, muszelki, kwiaty z materiału itd)





6. nanoszenie wzorów przy pomocy farb lub maskowania


 
 
 

7. barwienie naturalnymi barwnikami ( TUTAJ znajdziecie artykuł o różnych rodzajach naturalnych barwników)


Pozdrawiam wszystkich ciepło i mam nadzieję, że ten post będzie inspiracją do powstania ślicznych jajek wielkanocnych :)

3 komentarze:

  1. Strasznie dużo jest pomysłów na dekoracje jajek.Można tak cały dzień siedzieć i ozdabiać.Wszystkie są fajne i różnią się od tradycyjnych pisanek .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pomysły!!! Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam i wesołych Świąt życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pisanki-naprawdę dużo ciekawych pomysłów,niektóre mi znane -ale dużo nowych-jak dla mnie spora dawka inspiracji-pozdrawiam-Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)