wtorek, 19 lutego 2019

Serducho

Witajcie Kochani! W zeszłym tygodniu walczyłam z choróbskiem i nie dałam rady opublikować tego posta mimo iż idealnie pasował na Walentynki. Jestem zdania, że miłość i przyjaźń należy sobie okazywać nie tylko w wybrane dni dlatego nie nazwę go "spóźnionym postem" ;) Kilka lat temu spróbowałam zrobić coś z papierowej wikliny. Wybór padł na serce. Przyznam, że nie jest to najłatwiejsza technika rękodzielnicza jaką poznałam. Sporo czasu zajęło mi zrobienie mojego koślawego serducha, ale mimo wszystko byłam zadowolona z efektu końcowego. Niestety serce trafiło do szuflady, bo nie miałam pomysłu jak je wykorzystać. Wreszcie po kilku latach doczekało się oprawy. Jako tło posłużył mi papier ozdobiony techniką marmurkowania (pisałam o niej TU ). Efekt oceńcie sami.



Jak serce to i miłość. Mam dla Was kilka cytatów właśnie o miłości. Na stronie źródłowej znajdziecie ich znacznie więcej -  Klik




Pozdrawiam! ;)

3 komentarze:

  1. Świetna praca. Ja nigdy nic nie robiłam z papierowej wikliny, a przyznam szczerze bardzo mi się podobają takie prace

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)