piątek, 1 lipca 2016

Torba z misiem

Witajcie Kochani! W maju moja przyjaciółka obchodziła urodziny. Z tej okazji zrobiłam dla niej torbę. Przyznam się, że z powodu remontów w moim domu nie mogę korzystać z maszyny do szycia, dlatego kupiłam gotową torbę i ją ozdobiłam. Motyw na torbie wykonałam pisakami do tkanin. Miś nie jest moim autorskim rysunkiem. Znalazłam go tutaj. Teksty również pochodzą z internetu. Zdjęcia niestety były robione w pośpiechu przy kiepskim świetle i jeszcze przed wyprasowaniem  torby.



Nie mogło oczywiście zabraknąć też kartki urodzinowej.



Pozdrawiam serdecznie! :)


3 komentarze:

  1. Wspaniałe prezenty, te wykonane samodzielnie są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba wygląda bosko, uwielbiam takie! Sama też kilka zmalowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wygląda, napewno sę podobala

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)