piątek, 26 czerwca 2015

Lato...

Witajcie Kochani! Dziś ostatni post  związany z wyzwaniem blogowym. Tematem jest lato. Niestety to temat zbyt szeroki, aby zobrazować go jednym zdjęciem. Ta pora roku kojarzy mi się z:

1. Wakacjami na wsi, polami zbóż oraz kwiecistymi łąkami




 2. Z plażą i morzem


3. Z podróżami, odkrywaniem i poznawaniem nowych miejsc


4. Z owocami, które tylko w sezonie smakują tak dobrze


Niestety nie udało mi się znaleźć odpowiednich zdjęć w moich własnych zbiorach. Pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza więc nie mogłam zrobić ich na potrzeby wyzwania. W przyszłości może uda mi się uzupełnić ten post fotkami mojego autorstwa ;) Jestem ciekawa co dla Was jest symbolem lata?

Dziękuję za miłe słowa pod poprzednimi postami :)

Pozdrawiam ciepło!

4 komentarze:

  1. MI lato kojarzy się z późnymi zachodami słońca, ogniskami, jakimś takim wyluzowaniem... no i oczywiście z wszystkimi elementami, które Ty wymieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owoce , mniam :) Uwielbiam ;) Śliczne zdjęcia,

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, mogłabym godzinami przeglądać internet w poszukiwaniu takich cudów

    OdpowiedzUsuń
  4. Deszczowe i ciut chłodniejsze lato też ma swoje uroki. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)