czwartek, 12 lutego 2015

Pod znakiem serca...

Witajcie! Już niedługo Walentynki. W tym roku nie przygotowałam inspiracji na prezenty dla ukochanej osoby. Zainteresowanych tym tematem odsyłam do moich postów z poprzednich lat ( 1 , 2 , 3 , 4 ) oraz TUTAJ i TU . Chcę Wam jednak pokazać różne formy rękodzieła gdzie serce (symbol milości) jest motywem przewodnim.

1.Sznurkowy obraz:


2.Torba:


3. Zawieszka z odciskiem palca:


4. Jak zrobić wianek w kształcie serca:


5. Stemple:


6. Koszyczek:


7. Kawowa zawieszka:


8. Jak uzyskać ciekawy efekt robiąc zdjęcia przy świtle lampek:


9. Farbowanie tkanin:



10 Sznurkowe serduszko zawieszka:
 
 
11. Zimowa zawieszka dla ptaków:
 

12. Filcowe łatki:


13. Pudełko:


14. Zawieszki, ramki:


15. Broszka:


16. Drewniana zawieszka:


Uff...długi ten post, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam a zainspirowałam ;)
 
Pozdrawiam serdecznie! :)
 

3 komentarze:

  1. Broszka b. mi się podoba, można ją zrobić z cekinami :)
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle wiele ciekawych pomysłów. Niektóre nawet bardzo ciekawe, warte zapamiętania.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty! Sama chętnie zbieram tego typu inspiracje :)
    a motyw z kartką z serduszkiem próbowałam, ale mi nie wyszedł :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)