sobota, 8 lutego 2014

Post pod znakiem serducha

Witajcie Kochani! Dzisiejszy post jest pod znakiem serducha, zatem możecie się domyślić, że będzie o Walentynkach. Jak co roku przygotowałam dla Was trochę inspiracji na kartki walentynkowe i upominki od serca. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.

1. Ramka na wspólne zdjęcie (jako tło może posłużyć tekst "waszej piosenki" lub wiersz miłosny)


2. Podaruj mu słodki tydzień (ciekawy pomysł na wykorzystanie pojemnika do dozowania tabletek - na każdy dzień inna porcja słodkości i wyznanie miłosne na papierze)


3. "You rock!" - dowcipne potraktowanie tematu ;)


4."Jesteś moim superbohaterem!"


5. "Jesteś bombowy!"


6. Pomysłowe kartki walentynkowe



Więcej pomysłów znajdziecie też TUTAJ oraz w moich postach z poprzednich lat: TU , TU oraz TUTAJ

Na koniec chciałabym ogłosić, że ten post jest moim 200 ! :) W związku z tym oraz zbliżającą się rocznicą założenia przeze mnie bloga przygotowałam dla Was cukierasy :) Ogłoszę je w następnej notce.

Pozdrawiam Wszystkich gorąco i dziekuję za wszystkie słowa pozostawione w komentarzach!

3 komentarze:

  1. Fantastyczne pomysły - a zwłaszcza superbohater ;)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pomysły! U mnie też walentynkowo, zapraszam cię na Candy: http://supelkowo.blogspot.com/2014/02/walentynkowe-candy-na-facebooku.html

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz zobaczyłam jakie super pomysły są na Walentynki...
    musze tuta częściej zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)