czwartek, 28 listopada 2013

Przypinka z misiem

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać przypinkę jaką ostatnio zrobiłam. Broszka jest dość duża, dlatego jest raczej przeznaczona do noszenia na torbie. Główną jej ozdobą jest miś wykonany metodą filcowania igłą. Po raz kolejny zdjęcie nie oddaje w pełni wyglądu mojej pracy - było robione na szybko tuż przed wysłaniem do przyszłej właścicielki.


W przyszłym tygodniu będziemy już mieli grudzień. Na pewno większość z Was myśli już o świętach. W kolejnych moich postach znajdziecie jak co roku świąteczne inspiracje, pomysły na pakowanie prezentów itp. Mam nadzieję, że moje notki będą dla Was pomocne. Zapraszam zatem do ponownych odwiedzin :)

Dziękuję za wszystkie komentarze - dodają mi one skrzydeł!

Pozdrawiam!:)

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)