wtorek, 17 września 2013

And the winner is...

(zdjęcie pochodzi ze strony Tapeciarnia.pl)


Witam wszystkich serdecznie! Dziś nadszedł dzień wyczekiwany przez osoby biorące udział w mojej rozdawajce ;) Dziękuje wszystkim za udział i bardzo miłe komentarze. Cieszy mnie, że tak dużo osób postanowiło zostać u mnie również na dłużej :D Niestety nie zdążyłam odwiedzić wszystkich przed wynikami, ale zamierzam to zrobić do końca tego tygodnia. Ok...nie będę Was trzymać dłużej w niepewności.

Nagroda główna wędruje do:



Nagroda dla Obserwatorów przypadała:



Gratuluję Kochane i czekam na Wasze adresy do końca tygodnia. Niezwykły zakątek proszę też o napisanie jaki kolor/kolory lubisz najbardziej. Paczki z nagrodami wyślę w przyszłym tygodniu.

Już obmyślam następną rozdawajkę. Nie wiem jeszcze czy uda mi się ją zorganizować przed świętami czy dopiero na rocznice założenia bloga. Mam dla Was jednak krótką ankietę. Chętniej bierzecie udział w Candy, w którym nagrodą jest: biżuteria, przydasie czy dodatki do domu? Ciekawa jestem Waszych odpowiedzi - wpisujcie je w komentarzach pod tym postem. Pomoże mi to zadecydować co będzie do wygrania w następnej mojej rozdawajce :) Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam Wszystkich cieplutko!

15 komentarzy:

  1. gratki :)
    przydasie sa najlepsze :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wylosowanych - wspaniały prezent.
    Mnie się podobają rzeczy, których sama nie robię - tzn coś uszytego lub ozdobione decoupage'm. Przydasie bardzo potrzebne, tym bardziej gdy się nie ma cudownej maszynki do scrapkowych wykrojów.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się popłakałam z radości:)ale się cieszę!ja najbardziej lubię dodatki do domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam mail na chimera13@op.pl czy dobrze?

      Usuń
    2. Dobrze ;) Jeszcze raz gratuluję, miło jest wiedzieć że sprawiło się komuś radość :)Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Gratuluję szczęściarom :) Ja jestem na etapie kompletowania swojej "mieszkaniowej wyprawki" i chętnie biorę udział w candy, w którym można wygrać coś do domu lub przydasie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i gratuluję.
    Ja w bizuterii chodzę nieczęsto, a jeśli już to sama coś wydłubię...więc lubie przydasie i dodatki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej!!!
    Nagrody były wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wspaniałą zabawę i gratuluję wygranej! Mnie najbardziej zachwycają najróżniejsze przydasie, do których niekoniecznie sama mam dostęp, a z których mogę wyczarować masę różności! Nieraz podobają mi się również dodatki do domu, ale tu wiadomo, nie zawsze utrafi się w gust - a z przydasiami tego problemu nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wchodzę rano, patrzę i mam świetne samopoczucie na resztę dnia :)
    adres już wysłany

    ja lubię dostawać biżuterię i chętnie ją noszę
    lubię też przydasie bo zawsze można je jakoś wykorzystać
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje i dziekuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę, gratuluję wygranym!
    A w candy oczywiście BIŻUTERIA!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ;)))

    Ankieta: w rozdawajkach poluję na rękodzieło, uwielbiam przedmioty robione sercem ;) Mniejsze znaczenie ma, czy jest to biżuteria, czy coś do dekoracji, najbardziej kusi mnie właśnie ręczna robota ;) Wszelkie przydasie oczywiście wykorzystuję we własnej produkcji, ale są bardziej dodatkiem do gotowego dzieła organizatorki candy ;) W moich rozdawajkach nagrody są dopasowane kolorystycznie i kształtowo do sugestii zwycięzców, choć pewnie w najbliższej, jeszcze nie ogłoszonej będzie gotowy komplecik biżuteryjny, bo taki konkretny pomysł szwenda mi się po głowie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)