niedziela, 20 stycznia 2013

Podsumowanie wymianki "List do św. Mikołaja"

W grudniu brałam udział w zabawie "List do św. Mikołaja" zorganizowanej przez Lunę. Moją wymiankową partnerką została Elżbieta. Dziś chciałabym pochwalić się prezentami jakie otrzymałam i pokazać co wykonałam w ramach wymianki. Elżbieta przygotowała dla mnie takie oto śliczności:







W paczce były również słodkości i herbatki, ale nie doczekały sesji zdjęciowej ;)

Ja natomiast zrobiłam dla Elżbiety:


- kalendarz




- broszkę


- breloczek

- kartkę świąteczną


W paczce były również słodycze i przydasie, ale nie uwieczniłam ich na zdjęciach.

Dziękuję Elżbiecie za wspaniałe prezenty a Lunie za profesjonalne zorganizowanie wymianki!:)

Pozdrawiam Wszystkich cieplutko!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)