niedziela, 2 września 2012

I'm so crafty...

Witam Wszystkich! Niestety pojawiam się tylko na chwilę aby zapowiedzieć dłuższą przerwę w pojawianiu się nowych postów na moim blogu. Jest ona spowodowana pojawieniem się nowego członka mojej rodziny - Adasia. Na pewno większość z Was rozumie, że zostanie mamą wiąże się z nawałem nowych obowiązków i brakiem czasu dla siebie ( a tym bardziej na tworzenie ). Dlatego przez jakiś czas, będzie cicho na blogu. Mam jednak nadzieję powrócić do świata blogowego z nowym wyglądem bloga, kilkoma zmianami na stronie oraz candy, dlatego nie zapominajcie o Alicji w Krainie Szpargałów;)

Adaś urodzony 20 sierpnia 2012 roku.


*autorem zdjęcia jest mój znajomy - Sławomir Sobiecki. Inne jego prace możecie zobaczyć tutaj.

A teraz wyjaśnienie tytułu notatki ;)


Pozdrawiam Was serdecznie!



9 komentarzy:

  1. Jaki słodki. Przyjmij moje gratulacje i życzenia wielu radosnych chwil. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziak! aq zdjęcie jak widokowka:D niesamowite.

    gratuluje:D
    i zycze spokojnych nocek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję ślicznego maluszka :) niech Ci zdrowo rośnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Alu :))) buziaki dla Adasia :* trzymajcie się ciepło i delektujcie sobą:) Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje@ wsoaniały synek

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny aniołek!Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. Dziecko to największy cud jaki może nas spotkać i jaki jest nam dany.
    Mój mały chłopczyk 22 skończył 6 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)