czwartek, 22 marca 2012

Kartki urodzinowe

Ostatnio popełniłam dwie karteczki urodzinowe. Wykonałam je techniką decoupage. Niestety zdjęcia są koszmarne i nie będą lepsze, bo obie kartki powędrowały już do adresatek. Nie umiem robić zdjęć papierów z połyskiem metalicznym. Jakieś wskazówki? Próbowałam z różnym oświetleniem i ustawieniami. A i tak kolory wyszły ponure i mocno odbiegające od rzeczywistości...buuu :( Zatem musicie mi uwierzyć na słowo, że kartki są dużo ładniejsze niż na zdjęciach ;)








 Pozdrawiam Wszystkich cieplutko! :)

8 komentarzy:

  1. Śliczne są te kartki. Aczkolwiek na żywo pewnie wyglądają lepiej. Zdjęcia nie oddają wszystkiego. Ja zawsze lubię podotykać pracę, sprawdzić fakturę paluchem, a tak przez internet niestety się nie da ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są te kartki.Jestem nimi zachwycona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kerteczki!
    Również pozdrwiam cieplutko! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki :) z chęcią bym je przygarnęła:) Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)