piątek, 27 maja 2011

Creative Stitches & Hobbyrafts

W zeszłą niedzielę byłam na targach Creative Stitches & Hobbyrafts w Liverpoolu. Na ponad 40 stanowiskach sprzedawcy prezentowali swoje najnowsze produkty a artyści swoje prace. W trakcie odbywały się również warsztaty, prezentacje oraz pokazy. Wiele rzeczy mnie zachwyciło, niestety nie wszystkie mogę Wam pokazać...Nie miałam możliwości robić zdjęć, wiec pokażę tylko to co udało mi się znaleźć w internecie.

Na pewno największe wrażenie zrobiła na mnie praca "Above and Below The Waves" projektu Alison i Ann Murray. Jest to przestrzenna praca o wymiarach 9 x 6 metrów przedstawiająca brzeg morza oraz życie w głębinach morskich. Na czym polega  jej niezwykłość poza rozmiarami? Otóż każdy jej element powstał na drutach i w jego powstawaniu wzięło udział ok 2000 osób z całego świata! Wspólna praca trwała 2 lata (samo łączenie elementów zajęło 5 miesięcy). Projekt ma charakter charytatywny. Rybak, syreny, statek, latarnia morska, rekiny, ośmiornice, ryby...to tylko niektóre elementy tego dzieła. Sami zobaczcie:


http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-merseyside-13471734

Myślę że na uznanie zasługuje również stowarzyszenie artystów tworzących swoje prace z suszonych kwiatów (The Pressed Flower Guild). Zdjęcia pochodzą ze strony : www.pressedflowerguild.org.uk



















Prace z koralików artystów ze stowarzyszenia The Beadworkers Guild to kloejna rzecz jaką chciałabym wam pokazać, niestety udało mi się zdobyć tylko kilka miniatur ze strony: www.beadworkersguild.org.uk 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)