czwartek, 25 czerwca 2015

Czego nikt Ci nie powie o byciu blogerem...


Witajcie! Czego nikt mi nie powiedział o byciu blogerem? Ano tego, że pisanie postów jest czasochłonne hehe ;) Przygotowanie wpisu to nie tylko napisanie kilku słów, ale również wyszukanie materiałów, zrobienie i obróbka zdjęć. Staram się jak najlepiej przygotować każdy post, aby mój blog był dla Was ciekawy. Dlatego tak cieszy mnie każdy nowy Obserwator czy komentarz, bo to dowody, że czas jaki poświęciłam nie poszedł na marne. Wiem, że wciąż długa droga przede mną aby to miejsce wyglądało tak jak sobie wymarzyłam, ale małymi kroczkami podążam do celu ;)

Pozdrawiam serdecznie! :)

2 komentarze:

  1. a o tym nie pomyślałam, faktycznie to wszystko jest pracochłonne, choć czasami myślę, że siądę na chwilę i szybko to zrobię, a tu godziny mijają

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zastanawiałyśmy się nad tym, ile czasu średnio poświęcamy na wpis i wyszło nam, że na podróżniczy ok.2-3 h.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)