piątek, 29 maja 2015

Jak zrobić kartkę z efektem 3D część II

Witajcie Moi Drodzy! W ostatnim poście opisałam podstawy techniki decoupage 3D. Dziś natomiast chciałabym pokazać jakie różne efekty możemy osiągnąć jeśli pozwolimy zadziałać wyobraźni. Do tworzenia kartek/obrazków w decoupage 3D możemy wykorzystać nie tylko gotowe zestawy (dostępne np w sklepach internetowych), ale również samemu je wykonać. Do tego potrzebujemy tylko drukarki i nożyczek. Wybrany obrazek lub zdjęcie drukujemy kilka razy na dobrej jakości papierze (mam tu na myśli papier grubszy niż tradycyjny do drukarek) i wycinamy elementy składowe jak opisałam to w poprzednim poście. Pamiętajmy o pozostawieniu jednego obrazka w całości. Wycinanie elementów również daje nam duże pole dla wyobraźni. Zbyt skomplikowane obrazki/zdjęcia możemy wyciąć posługując się figurami geometrycznymi. Brzmi skomplikowanie, ale tak nie jest - najlepiej zobrazują to poniższe zdjecia.







I kilka przykładów wycinania bardziej skomplikowanych obrazów:

"Piramida" - źródło






"Ramki"




Na stronach źródłowych znajdziecie więcej inspiracji i darmowych zestawów do pobrania. Mam nadzieję, ze mój post będzie dla Was przydatny.

Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)