środa, 30 kwietnia 2014

Dziękuję!

Witam Wszystkich serdecznie! Jakiś czas temu Dagmara przyznała mi wyróżnienie Liebster Blog Award. Bardzo dziękuję Kochana i przepraszam, że tak długo musiałaś czekać na moją odpowiedź.


Oto moje odpowiedzi na Dagmary pytania:
  1. Twoja ulubiona potrawa z dzieciństwa? hmmm trudne pytanie (duuużo tego- moja babcia była świetną kucharką)...chyba łazanki
  2. Co sprawiło, że zaczęłaś prowadzić bloga? zaczęłam pisać bloga bo zmusiła mnie do tego Moja Lepsza Połowa :P , a tak na serio to chciałam się przekonać co zupełnie obcy ludzie sądzą o moich pracach
  3. Podaj cechy, które cenisz u innych. Szczerość, poczucie humoru, optymizm, zaradność, kreatywność, odwagę bycia sobą i opanowanie.
  4. Ulubiony kolor? zielony
  5. Dokąd wybrałabyś się w podróż życia? W podróż życia to chyba dookoła świata ;)
  6. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia? Bez bliskich mi osób
  7. Jaką książkę poleciłabyś na jesienny wieczór? każdą książkę Terrego Pratchetta
  8. Masz słabość do... ? Mojej Lepszej Połowy, mojego synka i herbaty
  9. Jako przekąskę wolisz: słodkie czy słone? to zależy od pory dnia i nastroju
  10. Wieś czy miasto? życie w mieście, wakacje na wsi
  11. Czy jest coś, czego zawsze chciałaś spróbować, ale coś cię powstrzymywało?Nie wiem czy można to uznać za odpowiedź na to pytanie, ale zawsze chciałam mieć tatuaż. Co mnie powstrzymywało przed zrobieniem tego? Oczywiście ból i zbyt częste zmiany zdania co do motywu.
Zmieniając temat - cieszy mnie, że podobały Wam się moje kartki wielkanocne. Zwróciłyście uwagę zwłaszcza na zajączka - jest to stempel firmy HobbyCraft - to tak dla zainteresowanych. 

Dziękuję jeszcze raz za miłe słowa i pozdrawiam! :)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)