czwartek, 31 października 2013

Przy okazji...

Witajcie! Przy okazji robienia zupy dyniowej postanowiłam spróbować zrobić lampion z tego warzywa. Dziś w  UK jest świętowane Halloween i jedną z tradycji tego święta jest robienie dekoracji z dyni. Ja osobiście nie obchodzę tego dnia, ale postanowiłam, że dyniowy lampion powstanie jako dekoracja jesienna. Sprawa wydawała się dosyć łatwa: wydrążyć dynię i powycinać dekoracyjne elementy. Plan prosty, ale wykonanie już nie...trochę się z tym zmagałam i z efektu jestem średnio zadowolona. W przyszłym roku bardziej się do wycinania przygotuje. W końcu uczymy się na błędach ;) Mój dyniowy lampion tak się prezentuje (wybaczcie słabą jakość zdjęć):



A to dynia Mojej Lepszej Połowy przedstawiająca Diablo (podobno :P):


Pozdrawiam jesiennie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)