wtorek, 28 maja 2013

Wyróżnienie Liebster Blog

Witam Wszystkich! Kilka dni temu otrzymałam wyróżnienie od Eweliny Nowak Jest ono przyznawane w ramach uznania za pracę włożoną w  prowadzenie bloga.  Bardzo Ci dziękuję Kochana - jest mi niezmiernie miło! :) Nagrodzone blogi muszą posiadać mniejszą liczbę obserwatorów, dzięki temu może się o nich dowiedzieć więcej osób. Jest to już drugie wyróżnienie tego typu jakie otrzymałam, więc nie będę pisać ponownie zasad jego dotyczących. Po raz kolejny również nie nominuję następnych blogów. Powody są ku temu dwa - blogi, które chciałabym nagrodzić mają dużą liczbę obserwatorów lub już to wyróżnienie ode mnie otrzymały ;)


Pytania Eweliny dla mnie i moje odpowiedzi:

1. Komputer czy laptop? Laptop
2. Spódnica czy spodnie? Spódnice lubię nosić w lecie i na wyjątkowe okazje. Na co dzień biegam w spodniach ;)
3. Błękit czy róż? Błękit
4. Pies czy kot? Kot...psów się boję :/
5. Samochód czy rower? Obecnie nie posiadam ani jednego ani drugiego. W związku z tym, że nie mam prawa jazdy to rower ;)
6. Morze czy góry? To zależy od okoliczności. Obecnie mieszkam nad morzem dlatego lubię wypady w góry bo są jakąś odmianą.
7. Gwiazdy czy świece? Świece
8. Guziki czy wstążki? Guziki
9. Szydełko czy pędzel? To i to, ale wolę szydełko.
10. Robione ręcznie czy gotowe? Chyba odpowiedź jest oczywista ;)
11. Czym dla Ciebie jest pasja? Sposobem na relaks, samorealizacją, tworzeniem czegoś dla przyjemności własnej i innych.

Pozdrawiam serdecznie! :)

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)