piątek, 7 grudnia 2012

Ozdoby choinkowe - inspiracje

Już niedługo Boże Narodzenie, dlatego dziś post ze świąteczną magią w tle. Chcę Wam zaprezentować kilka pomysłów na ozdoby choinkowe jakie ostatnio znalazłam w sieci. Mnie samej chyba w tym roku nie uda się stworzyć większości wymarzonych ozdób na moje drzewko, ale w przyszłym roku zaoszczędzę czas na przeglądanie internetu ;) Jak zwykle pod zdjęciami znajdziecie linki do stron źródłowych, które często zawierają opisy wykonania danej ozdoby.

1.Bombki z życzeniami


2.Bombki ze sznurka

źródło , a tutaj znajdziecie DIY

3.Nowe życie przepalonych choinkowych żarówek


4.Bałwanki


5.Gnomy


6.Pani Zima/Anioł


7.Szyszka


8. I na koniec coś dla fanów Harrego Pottera ;)


C.D.N...

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za komentarze pod poprzednimi postami.:)

4 komentarze:

  1. Ojej... Takie inspiracje to chce się mieć w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie super inspiracje! Najbardziej podoba mi się bałwanek. Może spróbuję takiego zrobić, żeby powiesić potem na choince. (:

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ozdoby z przypalonych lampek mnie zainspirowały.Teraz zacznę je zbierać i na drugi rok coś z nich wymodzę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły. Alicjo, wysłałam do Ciebie przesyłkę w związku z Wymianką "List do św. Mikołaja", ale uświadomiłam sobie, że zapomniałam włożyć do niej kartkę z życzeniami świątecznymi. Dlatego bardzo przepraszam i życzę Tobie i całej Twojej Rodzince zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)