sobota, 4 lutego 2012

Śnieżnobiała wymianka

Niedawno brałam udział w śnieżnobiałej wymiance organizowanej przez Modraka. Prezenty miały być w kolorze białym oraz do paczuszki trzeba było dołączyć zimową karteczkę. Moją partnerką została Różyczka a oto jakie skarby znalazłam w przesyłce od niej:
- śliczne kolczyki
- mieszankę herbaty o bardzo kuszącej nazwie "Leśne czary" autorstwa Różyczki
- wycinanki, koraliki i słodkości
- pocztówkę Radomia (z braku w sklepach i na poczcie zimowych kartek)



Bardzo dziękuję Różyczko za wspaniałe prezenty! :)

Oto jakie niespodzianki natomiast ja przygotowałam:

- korale szydełkowe


- notesik z magnesem na lodówkę


- zimową kartkę


- słodkości i przydasie


Jeszcze raz dziękuję za wspólną zabawę i pozdrawiam!:)

1 komentarz:

  1. Widzę, że to kolejna udana wymianka :)
    Prezenty super!
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)